vans

W grze był też inny element. W 2004 roku firma Vans została kupiona za 396 milionów dolarów w gotówce przez VF Corp. z siedzibą w Północnej Karolinie, która jest również właścicielem The North Face, Timberland i Nautica (żeby wymienić tylko kilka). „Byłem tego dnia w Chinach i otrzymałem telefon z informacją:„ Zostaliśmy kupieni! Przez firmę o nazwie VF ”- mówi Van Doren. „OK”, zadawał sobie wówczas pytanie, „co to znaczy?”

Chociaż tak wiele historii idzie w drugą stronę, w tym przypadku oznaczało to dobre rzeczy. Jeden z gigantów odzieżowych OG – został założony w 1899 roku – VF ma imponującą reputację, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę kłopoty, które wisi nad holdingami i konglomeratami w umysłach wielu konsumentów. „VF Corp. jest naprawdę dobry w byciu zarządcą i rodzicem firm” – mówi Trunzo. „Czuję, że każda marka w ich portfolio zyskuje odpowiednią uwagę i pieniądze marketingowe – oraz odpowiednią okazję do odkrywania swojego dziedzictwa, bycia autentycznym i rozwoju” vans na wyprzedaży

bluzy vans

Po przejęciu oznaczało to dalsze zbadanie zakresu klasycznych stylów – zwłaszcza po tym, jak ponownie wydany Slip-On stał się popularny. „To były jakby początki klasyki, które zaczęły się rozwijać” – mówi Pozzebon. plecaki firmy vans

Trunzo wspomina, że ​​był w Nowym Jorku w 2005 roku i zauważył utrzymujący się trend. „Wsuwane buty w szachownicę zaczęły robić się fajne wśród hipsterskich tłumów w centrum Nowego Jorku” – mówi. Oczywiście, kiedy już wpłynęli na to wpływowcy, a styl rozpoczął nieuniknioną podróż do masowej świadomości i popularności, tak naprawdę sytuacja była tylko jedna: rynek zaczął zalewać tanimi podróbkami. bluzy firmy vans

„To” oznacza ogólnie jeden z pięciu kluczowych klasyków: Authentic, Era, Old Skool, Sk8-Hi i Slip-On. (Pozzebon chciałby, aby Chukka przyłączała się do walki; Van Doren lubi Half Cab.) W zależności od tego, jaki styl plemiona miałeś na oku przez ostatnie kilka lat, prawdopodobnie widziałeś, że jedno lub wszystkie z nich tworzą trafia w centrum uwagi (i wychodzi z niej). Są faceci z #menswear po Tumblrze, którzy przyjmują Authentic jako codzienne buty sportowe ze względu na brak dzwonków i gwizdków. Fajne dzieciaki z Instagrama kołyszą Sk8-Hi właśnie ze względu na dzwonki i gwizdki – wyściełany kołnierzyk, paski jazzowe, wysoką sylwetkę. Albo prawie każdy facet, który ostatnio nosił Old Skools.

„Czuję, że Old Skool to prawdopodobnie nowy but dla tak wielu ludzi, którzy byli częścią Vans” – mówi Pozzebon. „Po prostu nigdy na to nie spojrzeli. I oto jest i jestem w szoku ”.
Sukienka, Stroje wizytowe, Suknia, Odzież, Ramię, Różowy, Wydarzenie, Bal, Suknia ślubna, Moda, koszulki firmy vans
Frank Ocean i jego matka, Katonya Breaux, w Białym Domu w październiku 2016 r
Cheriss May / NurPhotoGetty Images

Zaskoczenie jest zrozumiałe. Choć wcześniej wystawiał „najmniejsze numery” programu Classics, Old Skool przeżywa renesans od zeszłego roku, kiedy to chłopcy tacy jak A $ AP Rocky i Frank Ocean uczynili z niego nieoficjalną część swojego munduru. Dodaj do tego współpracę, taką jak ta z legendarnym sklepem z butami SoCal Blends (który przywrócił rzadki pasek boczny „kości”) i ciągłą przeróbkę buta przez Supreme (który bawi się stylem od ’96), i ma sens, że ludzie na nowo odkrywają sylwetkę. Jest prawie

nie można było przejść się ulicą w 2017 roku i nie złapać choćby jednej osoby – od samoświadomych modowych po zwykłych facetów w dżinsach i koszulkach – w parze. czapki firmy vans

„Myślę, że ludzie wiedzą, że mogą wracać do Vans, a my zmieniamy i rozwijamy buty oraz dobrze się z nimi bawimy, ale to nigdy nie opuszcza ich podstaw i strefy komfortu” – mówi Pozzebon, zauważając, że oprócz Old Skool, nowe style, takie jak UltraRange, które ulepszają technologię, ale zachowują stylistykę klasyków. „Przetestuję ich i rzucę im wyzwanie, ale jest w tym prawdziwa uczciwość, ponieważ sprawia, że ​​ludzie przechodzą przez różne sylwetki i dobrze się z nimi bawią”.

Jak mówi Van Doren, „fajnie jest mieć nie tylko jeden but”.

Lista jest jednak krótka. W tym momencie jest to zgodne z projektem. Po nadmiernej ekspansji lat 80. i filozofii projektowania bez steru z początku XXI wieku, Vans wydaje się doskonale świadomy tego, czego potrzebuje marka, aby odnieść sukces: autentyczności.

.